Re: msvcr71.dll

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 18:28:20 MET

On Thu, 01 Feb 2007 18:20:26 +0100, PaRaGaS wrote:

> Tak jak mówiłem, zainstalowałem wersję 1.1 i pliku wciąż nie było w
> systemie.

To przecież jasno wynika z przytoczonego cytatu ;)
"jeśli tworzysz aplikacje przy użyciu MS Visual Studio 2005 lub w MS
Visula Studio .NET, a Twoje aplikacje korzystają z bibiotek C (CRT),
DOŁĄCZ właściwe CRT DLL posługując się podaną listą do Twojej aplikacji i
zainstaluj we właściwym katalogu Program Files ....."

Najwyraźniej do Twojej Mirandy nie dołączono włąsciwej biblioteki

Wojtek