Windows+ETH+VLAN.

Autor: Harnas <harnas_at_14.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 13:16:12 MET

Witam Grupowiczow.

Potrzebuje uruchomic VLAN'y (interfejsy vlan) w Windows XP Professional,
komputer to laptop. Swojego czasu (w "starym" laptopie Compaq) posiadalem
wbudowana karte sieciowa Intel ktora wraz z softem PROset II umozliwiala
prace w trybie trunk oraz tworzenie interfejsow dla poszczegolnych vlanow.
Poszukuje podobnego rozwiazania, moze zetknal sie ktos z podobna karta
sieciowa wraz z softem tyle ze na PCMCIA abym mogl zaaplikowac ja do
"nowego" laptopa?

P.S.
Karta sieciowa ktora obecnie posiadam (chipset Realteka) wspiera obsluge
802.1q wiec ewentualnie moze zna ktos soft ktory pomogl by mi utworzyc
interfejsy dla poszczegolnych vlanow?

Prosze o wskazowke i dziekuje.

Pozdrawiam:
Aki