Re: Problem z rejestrami w WIN XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 12:52:47 MET

"Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> wrote in message
news:45c1ce16$1@news.home.net.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Sęk w tym, że pewnie chodzi o wpisy, których nawet administrator nie
> ruszy.
> Uprawnienia - brak opcji gdziekolwiek. (Już w NT4 są takie hece)
> BTW. Ostatnio jak miałem jaja z grafą u siebie, to czaaaasem niektóre
> klucze
> pomagało usunąć naokoło - jak się chciało od razu, zapierało się i nie
> usuwało niczego. Ale wystarczyło najpierw pousuwać wszystko od "dupy"
> strony - czyli najpierw to, co leży najgłębiej - watrości w
> podkluczach,
> [...]

Ja miałem kiedyś problem z kluczami SoundBlastera, które zostały
założone przez polskojęzyczne sterowniki i w nazwach zawierały polskie
literki. Nie dało się ich usunąć w żaden sposób, a przy starcie systemu
sygnalizowane było uszkodzenie rejestru. Pomogło załadowanie felernej
gałęzi rejestru do edytora Resplendence Registrar.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/