Re: Problem z rejestrami w WIN XP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 12:21:50 MET

news:huhspe.dje.ln@kwinto.prv...
> "Adam Nastula" <271252@aster.pl> wrote in message
>

> Nadałeś sobie do nich uprawnienia?

Sęk w tym, że pewnie chodzi o wpisy, których nawet administrator nie ruszy.
Uprawnienia - brak opcji gdziekolwiek. (Już w NT4 są takie hece)
BTW. Ostatnio jak miałem jaja z grafą u siebie, to czaaaasem niektóre klucze
pomagało usunąć naokoło - jak się chciało od razu, zapierało się i nie
usuwało niczego. Ale wystarczyło najpierw pousuwać wszystko od "dupy"
strony - czyli najpierw to, co leży najgłębiej - watrości w podkluczach,
następnie owe podklucze... i tak dalej w górę. Kilka opornych kluczy poszło,
z bólami, ale skutecznie.

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA