Re: Precz z Vista

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 10:09:35 MET

Wojtek napisał(a):
> wiekszosc komputerow w domu jest wykorzystywana do gier.

Serio? Może w Twoim otoczeniu, bo w moim jest dokładnie na odwrót,
a zatem średnia wyjdzie na zero.

> a dla firm linux nie jest darmowy - support i utrzymanie kosztuje o wiele
> wiecej niz cena licencji.

Popatrz, popatrz, a ja stosuję Linuksa w firmach i nie płacę
za support i utrzymanie.

Nie pisz proszę sloganami typowymi dla ucznia szkoły
podstawowej czy najwyżej średniej, który w komputeryzacji
widzi tylko gry. Spojrzyj na zagadnienie bardziej profesjonalnie.

> Jesli ci sie wydaje ze Polska ma jakis wplyw na to czy linux wyprze windowsy
> to gratuluje optymizmu...

A co mnie obchodzi reszta świata? Jeżeli nawet tylko
w Polsce wyprze, to będzie już *bardzo* dobrze.

> Zalezy, bo to wlasnie brak gier najbardziej wykancza linuxa. Bo to gry
> napedzaja rozwoj komputerow, to dzieki grom ludzie kupuja coraz drozsze
> procesory, coraz drozsze karty graficzne i dlatego microsoft robiac viste,
> dopilnowal zeby directx 10 chodzil wylacznie na viscie. To ty popelniasz

No i może szansa Linuksa polega właśnie na tym, że ludzie
się w końcu wpieprzą, że muszą wydawać forsę na sprzęt który
wcale nie działa coraz szybciej?

> Oczywiscie mowimy o rynku domowym, bo firmy to zupelnie inna sprawa

Ale spora część rynku (pewnie ponad połowa) to rynek firmowy
i tam są największe pieniądze.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |