Konfiguracja pulpitu zdalnego

Autor: Krzysiek <krz56_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 10:19:18 MET

Chcielibyśmy z kolegą tak skonfigurować nasze komputery, żeby on miał dostęp
do mojego pulpitu, a ja do jego. Mieszkamy w różnych miejscowościach; on
korzysta z internetu poprzez sieć kablową, a ja mam połączenie radiowe.
System Win XP Professional.
Czy jest to możliwe?
Gdzie można znaleźć &#8211; poza Pomocą Windows XP &#8211; łopatologiczną instrukcję
tłumaczącą krok po kroku jak skonfigurować takie połączenie i jak je potem
nawiązywać? Znalazłem trochę na ten temat w Google, ale to nie to czego
szukam.
Pozdrawiam
Krzysztof.