Re: Swiat przechodzi na Linuxa

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 16:14:21 MET

Rafał M wrote:

> rozumiem ze przejscie z 98 na duzo bardziej wymagajacy system XP mialo
> sens bo 98 co chwile sie wieszal, bledy itp, ale nie widze sensu
> przejscia z XP na Viste bo XP dziala b. dobrze ... a z Vista moga byc
> tylko same problemy

Mój 98SE stał ponad trzy lata bez reinstalacji i szczególnego dbania o
niego. Szlag go trafił dopiero kiedy dysk twardy się spalił. A kiedy
działał to uptime wynoszący 2 tygodnie nie był niczym nadzwyczajnym. Miałem
tam sieć, grałem w masę gier, instalowałem niezliczone ilości programów.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *