Re: Swiat przechodzi na Linuxa

Autor: Rafał M <rafalm1980_at_gazeta.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 08:45:35 MET

Tomasz Onyszko wrote:

> Sfrustrowany jakis, na grupach o linux nie chca rozmwaiac o wyzszosci
> linux na win wiec jest tutaj.
>
> Ale swoja droga to dawno nie bylo trola na grupie :)

chwileczke, ja nie mowie wcale o wyzszosci, mowie o stosunku jakosc/cena
zainstalowalem ubuntu 6.06 dwa lata temu i nie mialem dotad zadnego
restartu, na windowsie zreszta to samo, zreszta na linuxue mam wszystko
co mi potrzeba przegladarke, poczte, kalendarze, oo, a kalkulator w gnome
przewyzsza calca funkcjonalnoscia kilka razy

moje posty wynikaja glownie, z tych wczorajszych reklam (TX, wiadomosci)
o zaletach Visty i nowej, genialnej grafice - przeciec to jest robienie
z ludzi balona, nowe opakowanie i sprzedanie produktu za dwa razy wyzsza
cene ...

rozumiem ze przejscie z 98 na duzo bardziej wymagajacy system XP mialo
sens bo 98 co chwile sie wieszal, bledy itp, ale nie widze sensu
przejscia z XP na Viste bo XP dziala b. dobrze ... a z Vista moga byc
tylko same problemy