Re: Win2000 - brak polskich liter ale tylko w oknie logowania

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 16:19:47 MET

Hej !

> IIRC w Windows 2000 w okienku logowania masz już ikonkę
> do wyboru układu klawiatury. Co ona pokazuje?

Nie ma żadnej ikonki.
Czyli tak: mam okienko logowania i nie wchodzą polskie literki,
loguje sie na admina i polskie literki działają wszędzie O.K.,
wylogowuje admina i w okienku logowania znowu nie działają polskie literki.
Testowo ustawiłem na domyslna klawiaturę polską 214 (maszynistki).
W okienku logowania nie jest zamienione "z" z "y" ani nie wchodzą
polskie literki.
Tak jakby zawsze na czas logowania była aktywna klawiatura amerykańska.
Czy takie coś sie gdzieś ustawia czy co ?

EMPI