Re: naprawa mbr, boot menu

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 19:52:59 MET

widac swiatelko w tunelu:)

podpialem ten drugi dysk pod moj komputer (ktory jest juz sprawny) i
uruchomilem program TestDisk.
dalem Repair Boot na partycji systemowej drugiego dysku

po tym zabiegu przepialem ten dysk do pierwotnego kompa
nie uruchamia sie juz GRUB, uruchamia sie windows, ale po sekundzie restart.
i tak w kolko, tyle ze uruchamia sie czarny ekran i przeprosiny ze nie
udalo sie uruchomic systemu i tam kilka opcji - wiadomo o co chodzi.

teraz znowu podpialem ten dysk do mojego kompa ale nadal nie widze tej
partycji systemowej, tzn widze ale jak probuje ja otworzyc to wywala
blad ze odwoluje sie do lokalizacji ktora jest niedostepna...