Re: naprawa mbr, boot menu

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 18:23:30 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Oczywiście, i tak też to podsumowałem w poprzednim (wyciętym przez
> Ciebie) akapicie. A stacja dyskietek przyda się choćby przy okazji
> stawiania nowego systemu...

stalo sie ! cos strasznego!

po tym wlasnie komunikacie partycje C widze jakos dziwnie, w windowsie
nie ma ona typu, jest 100% wolnego miejsca, oj niedobrze niedobrze:(

dopiero po tym zorientowalem sie ze MBR jest okej, tylko ten GRUB siedzi
wlasnie w boot partycji C

od poczatku bylo tak ze chcialem ta partycje zostawic tak jak jest - nie
chce mi sie od nowa instalowac windowsa i innych wszystkich programow.

ale jezeli sie nie da, to ewentualnie moge poswiecic troche czasu, tylko
zeby odzyskac te dane.

problem na dzis:
jak skopiowac dane z chyba uszkodzonej partycji ;)