Re: Win XP - blokowanie komputerra podczas wchodzenia do folderu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 11:11:26 MET

"RR" <comindexjbcj@poczta.onet.pl> wrote in message
news:epmga5$31i2$1@news2.ipartners.pl...

> Blokuja sie otwarte okna.
> Mozna uruchomic Menadzera zadan i zmknac okno, w ktorym wystapil
> problem - wtedy wszystko sie odblokowuje. Nie pomaga resetowanie
> komputera, ta czynnosc nie odblokowuje dostepu do danego folderu.
> Dopiero po dlugim czasie, np. na drugi dzien jest normalnie. Kiedys
> udalo mi sie skopiowac nieotwierajacy sie folder i okazalo sie ze wada
> istniala rowniez w kopi.

W takim razie proponuję zainstalować sobie jakiś alternatywny program do
zarządzania plikami - np. Total Commandera (polska rozszerzona wersja
http://totalcmd.pl/ ) lub darmowego freeCommandera, nieważne, istotne
jest żeby nie posługiwał się on mechanizmami Eksploratora Windows. Po
wystąpienu takiej "blokady" należy zajrzeć tym programem do
zablokowanego folderu i wykasować znajdujący się wewnątrz plik
desktop.ini, odpowiadający za sposób jego wyświetlania w Eksploratorze,
oraz ewentualnie plik Folder.htt. Oba pliki są ukryte i systemowe, żeby
je zobaczyć trzeba włączyć odpowiednią opcję w używanym programie.
Jeśli to pomoże to będziemy już znacznie bliżej rozwiązania.

> Uzywam Outlook Express z "fabrycznymi" ustawieniami.

Problemy z konfiguracją czytników dotyczą niestety przede wszystkim
polskich użytkowników OE :-(.

> Gdzie to wybrac?

> Gdzie i jak sie to okresla?

http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

Aha, nie włączaj kodowania Quoted-Printable, bo OE nie potrafi poprawnie
odpowiadać na posty tak zakodowane.

> Pozdrawiam
> Rafal
>
> PS.
> Problem z blokowaniem opisanym przeze mnie, to problem, ktory
> wystepuje i u innych uzytkownikow XP. Ja kilka lat temu czytalem
> artykol na ten temat w internecie, ale za zadne skarby nie moge tego
> znalezc, nawt nie pamietam, gdzie to bylo opisane.

Przyznam się, że nigdy się z takim zjawiskiem nie spotkałem, a
stawiałem, obsługiwałem i konfigurowałem już setki stacji. W kolejnym
kroku będę szukał punktów wspólnych w używanym przez Ciebie
oprogramowaniu, to musi być coś to instalujesz zwyczajowo na każdym
problemowym komputerze. Lub jakaś specyficzna opcja dotycząca
wyświetlania folderów, którą włączasz.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/