Re: Win XP - blokowanie komputerra podczas wchodzenia do folderu

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 05:07:35 MET

> co to znaczy blokowanie

Blokuja sie otwarte okna.
Mozna uruchomic Menadzera zadan i zmknac okno, w ktorym wystapil problem -
wtedy wszystko sie odblokowuje. Nie pomaga resetowanie komputera, ta
czynnosc nie odblokowuje dostepu do danego folderu. Dopiero po dlugim
czasie, np. na drugi dzien jest normalnie. Kiedys udalo mi sie skopiowac
nieotwierajacy sie folder i okazalo sie ze wada istniala rowniez w kopi.

> I kolejna uwaga - masz generalnie źle skonfigurowany czytnik.

Uzywam Outlook Express z "fabrycznymi" ustawieniami.

> Przy postowaniu na grupy dyskusyjne powinno się wybrać format MIME

Gdzie to wybrac?

> i określić zmienną charset (w Polsce ISO-8859-2 lub ew. UTF-8),

Gdzie i jak sie to okresla?

Pozdrawiam
Rafal

PS.
Problem z blokowaniem opisanym przeze mnie, to problem, ktory wystepuje i u
innych uzytkownikow XP. Ja kilka lat temu czytalem artykol na ten temat w
internecie, ale za zadne skarby nie moge tego znalezc, nawt nie pamietam,
gdzie to bylo opisane.

It has removed 2577 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!