Re: Instalacja Visty

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 16:13:39 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ep9krb$5m7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> In news:2qfz2eekji4h.rnj5n8kvsbt2.dlg@40tude.net,
> *Markus Sprungk* <msprungk@gmail.com> typed:

> Dodam dla uzuupelnienia:
> Po wejsciu do Visty literka partycji z zainstalowana Vista będzie widziana
> jako C:\, (a zainstalowałeś ja na D:\ i fizycznie jest tam)
> Natomiast jesli wrócisz do XP, to wszystko zostanie po staremu, czyli literka
> partycji bedzie równiez C:\, taka jak podczas instalacji WinXP.

A to chyba zależy od opcji uruchomienia instalatora.
W moim przypadku instalator Visty został uruchomiony
spod działającego W2k3 i literki partycji pozostały w
takim samym układzie - czyli identycznie w obu systemach, więc
podejrzewam, że instalator odczytuje ustawienia literek i pozostawia
bez zmian. Vista trafiła na partycję E i jest 'pod tą' literką w obu
systemach, a właściwie trzech, bo jest jeszcze XP. XP był pierwszy
zainstalowany i cała reszta instalatorów systemów była uruchamiana
spod jakiegoś działającego systemu.

Piciu