Re: [OT] [Outlook Express, XP] - znikający usenet

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 11:19:52 MET

"latet" <spam@xxx.pl> wrote in message
news:ep21um$kcm$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> OE (w sensie kont i innych ustawień) - nie zmieniła się!
>
> Natomiast musze powiedzieć skąd w ogole wziął się problem,
> bo to moze być istotne. Otóż odpaliłem drugi system XP (z innej
> partycji)
> i tamtejszemu OE wskazałem ten sam folder do przechowywania
> poczty, w ktorym były pliki .dbx uzywane przez OE z pierwszego
> systemu.
> Maile byly widoczne, ale grupy nie.
> Potem wróciłem do pierwszego systemu, no i wlasnie - maile są
> (takze te sciagniete pod drugim systemem), ale newsy zniknęły!
> Mam backup, ale nie umiem go przywrócić.

Ja kiedyś robiłem to tak: założyłem w nowym OE podobną strukturę grup co
w starym, każdą grupę choć raz kliknąłem, a potem przywróciłem stare
pliki dbx w miejsce nowopowstałych. Pamietam jednak że był potem jakiś
problem z pogubionymi postami opublikowanymi na serwerze w okresie
"pomiędzy".

> Przy okazji - gdzie OE przechowuje info o tym, ktore maile
> z danego konta były już pobrane? Bo jesli spod jednego Windows
> sciagne maile, to chociaz drugi Windows (tzn. OE) widzi te maile,
> to sciaga je ponownie. Opcja "pozostaw na serwerze" jest mi
> niezbędna, bo te same maile chce potem sciagac w pracy.

To chyba jest zapisywane w pliku Folders.dbx.

Nie używaj takich kombinacji. Załóż sobie gdzieś konto IMAP i będziesz
miał problem z głowy. Podobnie jest z newsami - zainstaluj sobie
darmowego Hamstera w charakterze serwera news i także pozbędziesz się
problemu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/