[OT] [Outlook Express, XP] - znikający usenet

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 11:00:26 MET

Witam,

Jak mając backup swoich plików .dbx dla grup dyskusyjnych
np. pl.rec.sport.dbx
przywrócić je, aby były widoczne w OE po re-instalce systemu?

Z e-mailami nie ma wszak problemu - wystarczy wgrać
wszystkie pliki .dbx do wlasciwego folderu i już.

Z newsami ten numer nie przejdzie, nawet jesli konfiguracja
OE (w sensie kont i innych ustawień) - nie zmieniła się!

Natomiast musze powiedzieć skąd w ogole wziął się problem,
bo to moze być istotne. Otóż odpaliłem drugi system XP (z innej partycji)
i tamtejszemu OE wskazałem ten sam folder do przechowywania
poczty, w ktorym były pliki .dbx uzywane przez OE z pierwszego systemu.
Maile byly widoczne, ale grupy nie.
Potem wróciłem do pierwszego systemu, no i wlasnie - maile są
(takze te sciagniete pod drugim systemem), ale newsy zniknęły!
Mam backup, ale nie umiem go przywrócić.

Przy okazji - gdzie OE przechowuje info o tym, ktore maile
z danego konta były już pobrane? Bo jesli spod jednego Windows
sciagne maile, to chociaz drugi Windows (tzn. OE) widzi te maile,
to sciaga je ponownie. Opcja "pozostaw na serwerze" jest mi
niezbędna, bo te same maile chce potem sciagac w pracy.

Dzieki,

latet

P.S. Tak, spytalem o to samo na alt.pl.niusy.czytniki.outlook.express
ale widze, ze tam ktos zaglada raz na wiele dni, więc pozwoliłem
też sobie zapytać tu. Przepraszam.