Re: [OT] [Outlook Express, XP] - znikający usenet

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 12:12:01 MET

> Ja kiedyś robiłem to tak: założyłem w nowym OE podobną strukturę grup co w
> starym, każdą grupę choć raz kliknąłem, a potem przywróciłem stare pliki
> dbx w miejsce nowopowstałych. Pamietam jednak że był potem jakiś problem z
> pogubionymi postami opublikowanymi na serwerze w okresie "pomiędzy".

Cos takiego wlasnie w pierwszym odruchu probowalem,
ale pewnie cos nie tak zrobilem, bo nic z tego nie wyszlo.

> To chyba jest zapisywane w pliku Folders.dbx.

No, ale ten plik tez archiwizuje i przywracam, a OE i tak
sciaga jeszcze raz te wiadomosci, ktorych nie scignął "osobiście".
Więc to musi być inne miejsce...

> Nie używaj takich kombinacji. Załóż sobie gdzieś konto IMAP i będziesz
> miał problem z głowy. Podobnie jest z newsami - zainstaluj sobie darmowego
> Hamstera w charakterze serwera news i także pozbędziesz się problemu.

Te kombinacje są OK dla maili, ale chyba rzeczywiscie bede sie musial
przesiasc na inny program do czytania usenetu. Hamster? (serwer???).

Dzieki,

latet