Re: Dysk w laptopie i has³o

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 10:48:00 MET

" Dexter" <dexterek77.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:ep1slj$re2$1@inews.gazeta.pl...
> Sorki, ze tutaj piszê, ale nie wiem kogo siê zapytaæ. ostatnio znajomy
> przyniós³ mi laptopa, na którym dzieciaki siê bawi³y i za³o¿y³y mu
> has³o na
> dysk. Niestety dzieci nie wiedz± jak to zrobi³y, ani jakie to jest
> has³o. Czy
> jest jaka¶ metoda na zdjêcie tego has³a?

Raczej trudno mi w to uwierzyæ, ¿e nie wiedz± jak to zrobi³y. Za³o¿enie
takiego has³a wymaga jego dwukrotnego wpisania i kilku potwierdzeñ. Nie
chcê nic sugerowaæ, ale wersja z "dzieciakami" mnie zupe³nie nie
przekonuje. . .

Zdjêcie has³a wymaga oddania dysku do specjalisty, najprawdopodobniej
³±cznie z notebookiem na którym je za³o¿ono. Z niektórych dysków
zdejmuje siê je wzglêdnie prosto, a na inne jak na razie nie ma sposobu.

P.S. A tak na marginesie to jak mo¿na oczekiwaæ konkretnej podpowiedzi,
je¶li nie udziela siê _¿adnych_ informacji na temat sprzêtu? "Panie,
zepsu³ mi siê samochód, niech pan co¶ z tym zrobi..." ;-)

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/