Re: Dysk w laptopie i has³o

Autor: <dexterek77.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 12:54:11 MET

> wersja z "dzieciakami" mnie zupe³nie nie
> przekonuje. . .
ja nie wnikam jak to zosta³o zrobione, widze problem i szukam sposobu jego
rozwi±zania

> Zdjêcie has³a wymaga oddania dysku do specjalisty, najprawdopodobniej
> ³±cznie z notebookiem na którym je za³o¿ono. Z niektórych dysków
> zdejmuje siê je wzglêdnie prosto, a na inne jak na razie nie ma sposobu.
Czy has³o jest zapisywane w pamiêci dysku? Mo¿e wystarczy prze³o¿enie
elektroniki z innego, takiego samego dysku? Akurat jest na allegro taki sam
dysk, z uszkodzon± mechanik±, wiec móg³bym spróbowaæ, tylko nie wiem czy to
mo¿e rozwi±zaæ problem.

> P.S. A tak na marginesie to jak mo¿na oczekiwaæ konkretnej podpowiedzi,
> je¶li nie udziela siê _¿adnych_ informacji na temat sprzêtu? "Panie,
> zepsu³ mi siê samochód, niech pan co¶ z tym zrobi..." ;-)

Nie oczekuje konkretnej odpowiedzi, tylko jakiej¶ wskazówki, co z tym fantem
zrobic...

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/