Re: Jak te komunikaty brzmią po polsku (plik WindowsUpdate.log) ?

Autor: Lestek <lestko_at_N0-SPAMo2.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 22:58:33 MET

goomish napisał(a):
[...]
> Dokładny, _przeklejony_ z Windows XP Prof SP2 komunikat Windows Update
> Agenta, o identyfikatorze 21 brzmi:
> "Wymagane ponowne uruchomienie: aby ukończyć instalację następujących
> aktualizacji, należy ponownie uruchomić komputer. Do momentu ponownego
> uruchomienia komputera, system Windows nie może wyszukiwać ani pobierać
> nowych
> aktualizacji:
> (... i tu lista zainstalowanych łatek...)".

Dzięki stokrotne - i o to mi chodziło.

A może ktoś ma komunikat o ID 22?
Podpowiem, że pojawia się on po aktualizacji wtedy, gdy w przystawce
"Zasady grupy" (gpedit.msc) włączono opcję "Zaplanuj ponownie
zaplanowane instalacje aktualizacji automatycznych" (Konfiguracja
komputera -> Szablony administracyjne -> Składniki systemu Windows ->
Windows Update).

Wydaje mi się, że ten komunikat powinien znajdować się w pliku
C:\Windows\system32\wuaueng.dll (może w Win PL to będzie wuaupl.dll???)

--
Lestek