Re: Jak te komunikaty brzmią po polsku (plik WindowsUpdate.log) ?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 22:42:29 MET

*Lestek* napisał(a):

> [...]

> Jeszcze tylko spytam dla pewności: to _dokładny_ tekst z polskiej wersji
> Windows, tak? (a nie Twoje własne tłumaczenie)

Dokładny, _przeklejony_ z Windows XP Prof SP2 komunikat Windows Update
Agenta, o identyfikatorze 21 brzmi:
"Wymagane ponowne uruchomienie: aby ukończyć instalację następujących
aktualizacji, należy ponownie uruchomić komputer. Do momentu ponownego
uruchomienia komputera, system Windows nie może wyszukiwać ani pobierać
nowych
aktualizacji:
(... i tu lista zainstalowanych łatek...)".

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]