Re: Jak te komunikaty brzmią po polsku (plik WindowsUpdate.log) ?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 23:23:09 MET

*Lestek* napisał(a):

> A może ktoś ma komunikat o ID 22?
> Podpowiem, że pojawia się on po aktualizacji wtedy, gdy w przystawce
> "Zasady grupy" (gpedit.msc) włączono opcję "Zaplanuj ponownie
> zaplanowane instalacje aktualizacji automatycznych" (Konfiguracja
> komputera -> Szablony administracyjne -> Składniki systemu Windows ->
> Windows Update).

> Wydaje mi się, że ten komunikat powinien znajdować się w pliku
> C:\Windows\system32\wuaueng.dll (może w Win PL to będzie wuaupl.dll???)

Poprzednio wkleiłem z okna podglądu zdarzenia. To co poniżej "wydłubałem"
Reshackerem z wuaeng1.dll :)

"Wymagane ponowne uruchomienie: aby ukończyć instalację następujących
aktualizacji, komputer będzie ponownie uruchomiony w ciągu pięciu minut.
Do momentu ponownego uruchomienia komputera, system Windows nie może
wyszukiwać ani pobierać nowych aktualizacji."

P.S. Choć to tu i teraz nieistotne - w polskich wersjach XP nie ma
pliku(ów) wuapl(1).dll bo to eng to od 'engine' a nie english :)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]