Re: "Konfiguracja zerowej karty bezprzewodowej" - help!

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 22:41:22 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Soulsick*, która zaskrzeczała:

> No właśnie automatycznie....
> Googlałem wczoraj ostro i wymyśliłem co następuje.
> Otóż uruchamiany jest w czesie startu program US Robotics który tą usługę
> najpewniej zatrzymuje. Dlatego uruchomienie "zerowej konfiguracji windowsa"
> w trybie auto (podczas startu systemu) nic nie daje, jest potem resetowane.
> Wydaje mi się, że problem rozwiązałaby zmiana kolejności ładowania usług,
> tak, żeby najpierw wstawał US. Robotics a potem "zerowa konfiguracja"
> Windows'a. Niestety nie mogę wygooglać gdzie windows ma tą kolejność
> zapisaną :/

> [...]

Większość własnych programów producentów sprzętu bezprzewodowego wyłącza
tę usługę, ale jednocześnie ma możliwość jej niewyłączania - trzeba
poszukać w ustawieniach. Wtedy nie ma części funkcjonalności właściwych
dla danego programu/karty, ale usługa działa. Jak masz dwie karty i
chcesz korzystać na jednej z tej usługi, a na drugiej tylko z własnego
programu producenta to możesz się spodziewać gryzienia, bo te ich
programy czasem nie uwzględniają możliwości istnienia "konkurencyjnej"
karty. Jeśli się da, to ustaw dla obu żeby używały tej usługi.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8