Re: wolny odczyt/zapis z DVD, b. duze obciazenie procka

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 23:09:50 MET

Dnia Sun, 14 Jan 2007 17:53:08 +0100, Witold Romaniak na
pl.comp.os.ms-windows.winnt napisał(a):

> Nie znam, ale to chyba nie to..

Spróbuj zrobić "bypass" - usuń sterownik drugiego kanału IDE i uruchom
komputer ponownie. System powinien automatycznie doinstalować ten kanał,
już z prawidłowo ustawionym DMA.

Ja też tak miałem - nagrywanie płyty DVD trwało 1h ( max. x1 ) Po wywaleniu
sterowników i ponowne instalacji sie naprawiło. Nagrywa tak jak Bruce
Almighty przykazał - x8.

"Dziewczęcym udkiem bronię się przed smutkiem. Jan Sztaudynger"