Re: wolny odczyt/zapis z DVD, b. duze obciazenie procka

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 18:24:55 MET

"Witold Romaniak" <witold_romaniak@op.pl> wrote in message
news:eodn6a$vr1$1@news.onet.pl...

> Nie znam, ale to chyba nie to.. Po pierwze system ma SP2, po drugie
> takie dzialanie jest od nowosci. Czuje, ze czegos po prostu nie
> doinstalowalem lub zle zainstalowalem. A w ogole to po wejsciu we
> wlasciwosci kanalu, tak jak pisza w linku powyzej, nie mam zadnych
> opcji zaawansowanych i nie wiem gdzie zobaczyc czy jest uzywany DMA
> czy nie. Gdzie to jest?

W takim razie używasz sterowników producenta które nie mają tej
zakładki. Poszukaj pomocy na grupie/forum zajmującym się tymi
konkretnymi płytami głównymi, oczywiście nie w Polsce. Albo zapukaj
bezpośrednio do producenta. Nowy komp, nowa płyta - masz prawo.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/