Nie mamy pliku wymiany i co nam pan zrobi? :-)

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 14:40:41 MET

Witam,

Chcialem nieco przyspieszyc dzialanie systemu (XP)
rezygnując z pliku wymiany. Mam 1 GB RAM.
Jednek niektore programy wywalaly komunikat, ze system
nie ma pliku wymiany i byl to dla nich jakis problem.

Dlatego zalozylem staly plik wymiany, ale maly - 16 MB.

Wszystko dziala dobrze, szybko i bez problemow.
Ale czy na pewno?
Ja nie wiem jak to sprawdzic. Jakie objawy moglyby
wskazywac na to, ze taki plik wymiany jest za maly?
(nie licząc ew. oczywistego komunikatu o braku pamieci,
ktorego nigdy nie widzialem na oczy).

W jakich sytucjach moze byc tak, ze maly plik wymiany
zle wplywa na wydajnosc pracy systemu?
Niczego takiego nie odczułem, ale moze nie zwracam
uwagi na to co trzeba?

Dzieki,

latet