Re: Nie mamy pliku wymiany i co nam pan zrobi? :-)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 14:46:55 MET

"latet" <spam@xxx.pl> wrote in message
news:eodbrq$nbu$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Chcialem nieco przyspieszyc dzialanie systemu (XP)
> rezygnując z pliku wymiany. Mam 1 GB RAM.
> Jednek niektore programy wywalaly komunikat, ze system
> nie ma pliku wymiany i byl to dla nich jakis problem.
>
> Dlatego zalozylem staly plik wymiany, ale maly - 16 MB.
>
> Wszystko dziala dobrze, szybko i bez problemow.
> Ale czy na pewno?
> Ja nie wiem jak to sprawdzic. Jakie objawy moglyby
> wskazywac na to, ze taki plik wymiany jest za maly?
> (nie licząc ew. oczywistego komunikatu o braku pamieci,
> ktorego nigdy nie widzialem na oczy).

> [...]

Nie przejmuj się tym specjalnie. Jeśli pamięci zabraknie systemowi, to
dostaniesz komunikat że plik wymiany jest za mały i system sam go sobie
powiększy. Jeśli zaś pamięci zabraknie którejś z aplikacji, to po prostu
się ona wywali i po tym poznasz, że coś jest nie tak :-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/