Problem z zalogowaniem do windows

Autor: zwyk <zwyk_at_gazeta.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 12:25:17 MET

Witam wszystkich!Dzisiaj rano włączam kompa wpisuje hasło ... a tu
psikus.Pisze ze haslo jest niepoprawne(tak jak jest to w windows.Nie
pamietam dokładnie treści słowo w słowo).Wyłączyłem Caps Lock i włączyłem
ponownie.Także nic caly czas ten sam problem.Kilka razy uruchamialem
ponownie kompa i nic.Myślalłem ze to cos bardzo poważnego.Wyłączyłem go wiec
i po 90 minutach włączyłem ponownie iiii UDAŁO SIE.Co to mogło być?Czyżby
ktos buszowal po moim kompie?