Re: kupic xp czy czekac na viste?

Autor: Maciek Oblaza <moblaza_at_box43.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 12:21:12 MET

*Michal Kawecki* typed:

> Różnice są niewielkie, a ponadto w budżetowych systemach trzeba się
> liczyć wręcz ze spadkiem wydajności, gdyż 64 bity zajmą znacznie
> więcej RAM-u pod system i aplikacje.

sam jestem ciekaw jak to bedzie, hm cała ta nagonka na wymagania
sprzętowe... ciekawy jestem, ten test to też
mozna powiedziec, nie najwyzszych lotow, sempronik plus
kostka 512 to dzisiaj żadna rewelacja, ale, wykonany w tych samych
warunkach, być może jest wiarygodny. Fakt, oprogramowanie 64 bitowe troche
więcej zajmuje.

Pozdrawiam.

--
Maciek Oblaza