Re: Zalegalizowany XP Pro nie wymaga aktywacji po zmianie plyty glownej

Autor: Wojtek <wojtek_84wywalto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 00:38:11 MET

> Założyłem z własnej głupoty :-), że 'przejęty kolega' alias Znajomy
> <latet>a nie jest debilem i kupił odpowiednią wersję.
> Jeżeli nie to masz rację...!;-)

a z drugiej strony jesli zestawem legalizacyjnym mozna zalegalizowac
pirackiego vulume licence i micorosftowy podmnieniac kluczy nie zmienia przy
okaji volume licence w oema wlaczajac aktywacje to nalezy pogratulowac
mikremu glupoty... w ten sposob za 600 zl z kawalkiem dostaje sie legalnego
boxa... ale chyba az takimi debilami nie sa... chociaz ten zestaw
legalizacyjny to pewnie inicjatywa microsoft poland, wiec kto ich tam wie,
moze nie wpadli na to ze ktos moze sobie vl'a zalegalizowac.