Re: Zalegalizowany XP Pro nie wymaga aktywacji po zmianie plyty glownej

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 00:50:55 MET

Wojtek log:
> a z drugiej strony jesli zestawem legalizacyjnym mozna zalegalizowac
> pirackiego vulume licence i micorosftowy podmnieniac kluczy nie zmienia
> przy okaji volume licence w oema wlaczajac aktywacje to nalezy
> pogratulowac mikremu glupoty... w ten sposob za 600 zl z kawalkiem
> dostaje sie legalnego boxa... ale chyba az takimi debilami nie sa...
> chociaz ten zestaw legalizacyjny to pewnie inicjatywa microsoft poland,
> wiec kto ich tam wie, moze nie wpadli na to ze ktos moze sobie vl'a
> zalegalizowac.

No cóż, jak to w 'praniu' - w życiu różnie bywa, nie wszystko 'wypierze się'
na biel ...!-)
... no i IMHO mylisz się uważając ich za 'debili'. Potencjalna strata zwróci
im się w przyszłości (z sowitą nawiązką), bo użytkownicy mając już ich
(Win)OS niechętnie zmienią go w przyszłości na inny pex. , SUN, Linux, etc.
Wymienia go na new zaoferowany prtzez M$ pex. XP na Vista :-)