Re: Zalegalizowany XP Pro nie wymaga aktywacji po zmianie plyty glownej

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 00:22:56 MET

Wojtek log:
> To zdecyduj sie w koncu co on kupil? zestaw legalizacyjny, czy xp prof
> oem, bo to dwie rozne rzeczy. a napisales ze xp prof oem
> Bo jesli xp prof oem, to nie mial prawa uzyc tego narzedzia.

:-)
Mnie się nie pytaj! Mam orginałów od cholery albo do diabł@!
Vide: > "Znajomy mial pirackiego XP Pro. Jakis czas temu
> system zacz wyswietlac znany brzydki komunikat "Padles ofiar piractwa".
> Kolega sie przej, kupi legalny XP Pro OEM, ..."
Założyłem z własnej głupoty :-), że 'przejęty kolega' alias Znajomy <latet>a
nie jest debilem i kupił odpowiednią wersję.
Jeżeli nie to masz rację...!;-)

--
Dużo powodów do śmiechu.
Zwłaszcza jak na tragedię.