macierz dyskowa typu mirroring w W2k3 - ex post

Autor: damniak <marta_at_standby.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 15:58:39 MET

czesc
mam zainstalowany W2k3 na jednym dysku i mnóstwo serwerów postawionych,
mnóstwo roboty generalnie.
kupiłem w celu ochrony danych dodatkowy dysk, tego samego typu i tej samej
pojemnośći.
Chciałbym teraz aby ten dysk pracował jako mirroring dla dysku podstawowego.
czy jest to możliwe aby zrobić to ex post? Czy mogę zrobić to programowo pod
W2k3? Ewentualnie mogę kupić kontroler zewnętrzny RAID, ale wolałbym zrobić
to programowo, o ile nie obędzie się to ze znaczącą szkodą dla ogólnej
wydajności systemu?
poradzcie prosze, jak to zrobić i czy dysk, który chcę ustawić jako mirror
dla podstawowego mam zrobić dynamicznym?
pozdrawiam
demniak