Re: [XP, LAN] Wolne otwieranie plikow

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 01:36:58 MET

> Na wszystkich kompach robisz konto Lolek z hasłem Lolek
> i dla tego konta udostępniasz. Włączasz synchronizację i masz

Jak mozna naprawde zmienic nazwe konta (login) pod XP?
Bo da sie ją niby zmienić, ale tylko w niektorych miejscach
pojawia sie ta nowa, a w innych wciaz widac starą.

Co rozumiesz przez "robisz synchornizację" w tym przypadku?

Czy dobrze rozumiem - na wszystkich kompach konta na ktorych
pracują wszyscy mają sie tak samo nazywać i miec takie same hasla?

Odpaliłem eventvwr.msc i w momencie wolnego dostępu do zasobu
sieciowego w logu pojawia się coś takiego:

Readresator nie mógł określić typu połączenia.
zrodlo: MRxSmb, ID zdarzenia: 3019.

Komus cos to mówi?

Dzieki,

latet