Re: uszkodzone "narzędzia administracyjne"

Autor: Wiktor S. <ANTISPAM_at_wswiktor.AT.poczta.DOT.fm>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 02:31:51 MET

> A same pliki msc - są w komplecie w \Windows\System32 i jest do nich
> dostęp?

są, i do nich porobiłem skróty i wrzuciłem je "na chama" do narzędzi
administracyjnych. ale to tylko prowizorka - nie to samo co "prawdziwe"
ikonki, m.in. widzę strzałki w rogu, że to skróty; nie wszystkie .msc
odnalazłem (a niektóre dopiero odkryłem, bo standardowo nie mają ikonki w
oknie narz.adm.)

generalnie do wszystkich opcji mam dostęp (choćby przez mmc.exe), ale
chciałbym to okno doprowadzić do porządku ;-)

--
Azarien