Urząd certyfikacji a certyfikat Płatnika

Autor: Michał K. <nn_at_gh.fr>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 08:29:38 MET

Witam

Nie wiem czy napewno na właściwą grupę piszę, jeśli nie to z góry sorki.
Problem mam następujący - w domenie (W2K3, stacje WinXP) działa sobie
lokalny urząd certyfikatów i wszystko byłoby cacy gdyby nie ... program
Płatnik. Ten zusowski. Otóż kiedy użytkownik na kompie z Płatnikiem chce
wysłać zestawy, otrzymuje komunikat o braku certyfikatu zaufanego urzędu
certyfikacji czy jakoś tak. Chodzi o centrum certyfikacji dla Płatnika.
Rzeczywiście nie ma tego certyfikatu w zaufanych urzędach certyfikacji.
Pytanie więc - dodać certyfikat do zaufanych urzędów certyfikacji ? Jeśli
tak, to skąd wziąść ten certyfikat ?? Na stronie www.cc.unet.pl nie
znalazłem żadnej pomocy ani tymbardziej certyfikatu. A jeśli nie o to loto,
to o co ? Akurat w kwestiach usług certyfikatów nie jestem zbyt biegły.
Z góry dziękuję
M.