[ponownie] Jak odinstalowac late ??

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 12:34:22 MET

Witam
Mam problem z Outlookiem. Gdzies doczytalem ze moze to
byc problem po zainstalowaniu laty KB892843
Komputer automatycznie instaluje laty do Windowsa i Office, wiec mysle ze i
ta (bo to chyba krytyczna) powinna byc zainstalowana. Jak chce ja ponownie
zainstalowac, to pisze ze juz ja mam, lub inny instalowany pakiet ja
zawiera, W zainstalowanych programach nie widze takiego numeru laty. Jak mam
ja odinstalowac ?? Jak sprawdzic czy nie zawarta ona jest w jakiejs wiekszej
lacie (w SP2 jej raczej nie ma, bo SP2 wyszlo chyba wczesniej niz ta lata, a
po drugie jest napsiane ze mozna ja instalowac jak ma sie SP2)

Fantom
ps. Adres tej laty na www :
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=1D156043-B041-4305-8442-3C4E3B832788&displaylang=pl