Re: Logowanie z Win95 do Windows Server 2003

Autor: ab <abed58_at_igo1.wroc.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 12:44:00 MET

> DSClienta zainstalowałeś na Windows 9x?

> Co to jest DSClienta?

Namierzyłem go na stronie Microsoft, ale tam łżą w żywe oczy.
Piszą o tym, że DSClient jest m.in. dla Windows 95, a chwilę
później piszą, że tylko dla NT. Dla pewności pobrałem to
ustrojstwo, ale na Win95 rzeczywiście nie da się odpalić. Czyli
odpowiadając na wcześniejsze pytanie: Nie zainstalowałem
DSClienta.

> A bo ja wiem? Chyba za głupi jestem, aby na to
> odpowiedzieć.

Doszukałem się gdzie to leży i o ile pamiętam to nic tam nie
grzebałem. W "Security filtering" są tylko "użytkownicy
uwierzytelnieni".

--
Programy ezoteryczne:   http://abpro.of.pl
"Los Barwą Malowany" i "Życie z Reiki" - bestsellery książkowe