Re: REJESTR Windows 98/Me/Xp/2000

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 18:02:24 MET

In news:enfupv$i3t$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Michal* <miszamen@go2.pl[No!SPAM!]> typed:

> Nie oto mi chodzi :) W rejestrze systemowym windows sa klucze ktore sie
> powtarzaja w systemch 98/me/xp/2000. Chcialbym sobie zrobic taki plik reg
> wlasnie z tymi powtarzajacymi sie kluczami, a ze jest ich duzo :( to
> szukam gotowca - cos w stylu defaultowa konfiguracja rejestru dla roznych
> systemow opracyjnych.

Nie dokonasz tej sztuki bez zewnętrznej aplikacji/narzędzia - jest tego zbyt
wiele.
Co do wspólnych wpisów to radziłbym posegregować na Win9x i NT, co byłoby
bardziej praktyczne.
Natomiast klucze które się powtarzają w systemach 98/ME/XP/W2K jest ich
sporo, ale w przeważającej większości W9x ma inne zapisy, a W2k/Xp ma inne
zapisy.
Nigdy takich "sztuczek" nie dokonywałem, więc i nie znam takiego narzędzia,
które mogłoby to zrobić?.
Zawsze dla swoich celów wykonuję to ręcznie.

> Co do innych aplikacji, ktore laduja sie w rejestr
> to mnie w ogole nie interesuje :)

Oczywiste.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]