Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 12:57:55 MET

"Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote in message
news:en3qu9$rrl$1@news.onet.pl...
> In news:ltf3ne.a3r.ln@kwinto.prv , *Michal Kawecki* wrote:
> [...]
> Poprzednio pisałem, że kombinując z tą opcją ciągle działa poprawnie.
> Dziś ćwiczę i nagle coś sie zmieniło (ten sam komputer),
> po odptaszeniu opcji 'uruchom okna w osobnych procesach' nie działa
> runas control, explorer, ze startu, z cmd, nie działa 'uruchom jako'.
> Zawziąłem sie na tym koputerku nie logować się na admina i wszystko spod
> użytkownika. Jak na razie się udaje. A teraz taki zgrzyt, i jak tu wyleźć
> patowej sytuacji jak nie mam jak odpalić czegokolwiek, co pozwoli zmienić
> [...]

U mnie nie trzeba było tej drugiej opcji wyłączać. Sprawdzałem na dwóch
różnych niedawno postawionych pod Virtual PC systemach, XP Prof SP1 i XP
Home SP2.

P.S. Niestety nie doszukałem się stosownych zasad w gpedit.msc odnośnie obu
omawianych opcji eksploratora, a szkoda.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/