Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 12:55:25 MET

"ris" <ris22@wytnijmniegazeta.pl> wrote in message
news:en5e1q$k9o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
[...]
> Dobra, wyjaśnię to jeszcze raz.[...]

Czyli było dokładnie tak jak myślałem.

[...]
> Trzecie konto o nazwie 'admin' założone przeze mnie należy do grupy
> 'administratorzy' tego konta używam do runas podczas instalacji wszelkich
> programów, itp. Dodam, iż polecenia runas z kontem admin używam bardzo
> długo i nigdy nie było żadnych problemów. Jedynie nie mogę uruchomić
> control.exe, tzn. mogę ale po kilku sekundach znika z listy procesów.
> Ostatnia sprawa to działa mi sposób który opisał Michał K. Sugestia
> zaznaczenia opcji 'Uruchom okna Eksploratora w osobnych procesach' nie
> pomogła.

A to ciekawe, bo u mnie włączenie tej opcji całkowicie rozwiązało problem.
Sprawdzałem to na dwóch różnych niedawno postawionych pod Virtual PC
systemach, XP Prof SP1 i XP Home SP2. Nie było też potrzeby wyłączania opcji
zapamiętywania ustawień każdego folderu, jak sugerował to Sławek. Tę
pierwszą opcję należy włączyć albo logując się na każde z kont i tam
dokonując poprawek, albo uruchamiając iexplorer.exe z innymi poświadczeniami
i w nim po włączeniu paska folderów też można to ustawić w Opcjach folderów
dla każdego konta z osobna.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/