Re: Wyłączanie przywracania systemu w XP

Autor: Marek Cholocher <mikos77_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 12:53:49 MET

JacFef <jacfef@DELETE.o2.pl> napisał(a):

> Zrobiłeś to:

Niestety źle to zrozumiałem, nie mam dokładnie takiej przystawki jak
napisałeś i dodałem Użytkownicy i grupy lokalne, co już wiem że było błędem.
Okno dodawania przystawek tak u mnie wygląda:
http://img207.imageshack.us/img207/2268/mmc3vd2.jpg
http://img206.imageshack.us/img206/9653/mmc1fr6.jpg
Teraz dodałem Zarządzanie komputerem (jedyne, które mi się wydawało zbliżone
do tego co podałeś) i mam takie oto okno główne:
http://img157.imageshack.us/img157/1075/mmc2zy8.jpg

> Jeśli wszystko zrobiłeś jak napisałem to zobaczysz takie okno:
>
> http://img135.imageshack.us/img135/8639/zasadypj4.jpg
>

> P.S: Jaki masz system Professional czy Home ?

Proffessional