Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 03:55:11 MET

in news:emlscu$3jq$1@atlantis.news.tpi.pl , *ris* wrote:
[...]
> tak ale na koncie admin, na koncie administrator nie pojawia się, nie
> wiem jakie to konto ma hasło :)
> na koncie admin, pojawia się w procesach najpierw control.exe potem
> explorer.exe po chwili oba znikają.
> to samo co powyżej.
[...]
[...]
> to samo co wyżej.
[...]
> na koncie admin control się ładnie uruchamia.
[...]
> nie mam takiego wpisu.
> nie mam takiego wpisu.
> nie mam takiego wpisu
> tak jest dodane konto admin
[...]
> Podsumowując dalej nie działa poprzez runas :/
[...]

Siedzę cicho, bo jakoś rozwiązania Twojego problemu nie widzę.
Nie jest to blokada, nie złe ścieżki, na koncie działa, ograniczenia
systemu plków też nie, więc brak pomysłów.
Próbowałem na XPSP2 pozmieniać różne opcje, fakt dość ostrożnie, bo to
'produkcyjny' i go popsuć za wszelką cenę nie mam zamiaru. No i działa
poprawnie. Ale jest światełko w tunelu. Na eksperymentalnym W2000
udało mi się już doprowadzić do stanu, że przez runas control nie
startuje panel sterowania, a tylko eksplorer w katalogu moje dokumenty
wywołującego runas. Tylko że majstrowałem w pośpiechu i hurtowo, i nie wiem
które posunięcie to wywołało - coś z opcji folderów. I żeby było śmieszniej
nie udaje mi się poprawnego działania przywrócić.
Może nie teraz, ale myślę, że dojdziemy.
Póki co korzystaj z możliwości odpalenia eksplorera z Start, Programy,
... prawoklik, uruchom jako, albo shift+prawoklik, uruchom jako.
A potem dochodź do control.exe, lub tak jak Michał Kawecki napisał
wcześniej, włącz pokazywanie panelu. Powinno doraźnie wystarczyć.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)