Re: Regulacja kolorow monitora

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 11:20:30 MET

[oktan] wrote:

>> Monitor Calibration Wizard

> Mnie nie chodzi

Zastanów się więc proszę zanim wyślesz znowu coś takiego jak root-post
tego wątku.

> o program do testowania i kalibracji (w sensie ze mi sie wyswietla
> jakis obrazek a ja krece przy monitorze).
> Pragne zmieniac sobie wartosci RGB bez ruszania monitora tak jak na
> przyklad jest to w filtrach do otwarzania filmow (FFDSHOW).

Z tym monitor zazwyczaj nie ma za wiele wspólnego, bo ustawienia dokonuje
się w sterowniku karty graficznej a nie monitora. Pytać więc powinieneś o
_wyświetlane obrazu_ /generalnie/, a nie konkretnie o monitor. Tylko
nieliczne monitory mają dedykowane przez producenta sterowniki i
oprogramowanie pozwalające na programową zmianę ustawień samego monitora.
Zazwyczaj dokonuje się takich modyfikacji bądź z poziomu samych
sterowników karty (które pozwalają przygotować różne profile w zależności
od potrzeb) lub przez programy zewnętrzne takie jak np. Riva Tuner.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk