Re: szybkosc wyswietlania menu?

Autor: Dariusz Kolberg <dariusz.kolberg_at_kokoloko.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 23:57:09 MET

> Zmien w kluczu Rejestru:
> Dla zalogowanego usera
> HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
> wstaw: wartosc ciagu "MenuShowDelay" = "0" (tu wstaw wieksza wartosc np.
> 400)
> (im wieksza wartosc to opoznienie wieksze)

super :) dzieki podziałało :D Co dziekawe wczesniej juz probowalem zmienic
ta wartosc w rejestrze aczkolwiek wyczytałem gdzies w necie ze domyslna
wartosc jest 4, wiec ustawiel ta 4 i nic.. zmienilem na 10 to tez ... nie
sadzielm ze trzeba wpisac te 400 aby był jakikolwiek efekt ;) Jakby nie bylo
dzieki za pomoc :)