Re: szybkosc wyswietlania menu?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 16:05:37 MET

In news:emtjje$43r$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Dariusz Kolberg* <dariusz.kolberg@kokoloko.pl> typed:
> witam wszystkich
> Kurcze mam od paru dni problem ze wszystkimi menu w win xp, mianowicie
> chodzi oto ze otwieraja sie za stanowczo za szybko, niewiem dokloadnie jak
> to opisac... ale najlepiej to widac np w IE i w zakladce ulubione jak je
> przegladam, kazda pozycja otwiera i zamyka sie bardzo szybko, praktycznie
> jak najade myszka najakas pozycje to ona juz sie otwiera, a jak troche
> zjade myszka z tej pozycji to od razu sie zamyka. I tak jest kazdym tego
> typu menu w windowsie czy nawet w jakims programie, np w photoshop czy
> [...]

Zmien w kluczu Rejestru:
Dla zalogowanego usera
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
wstaw: wartosc ciagu "MenuShowDelay" = "0" (tu wstaw wieksza wartosc np.
400)
(im wieksza wartosc to opoznienie wieksze)

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx