[Win2000] Automatyczne ukrywanie wskaźnika myszki przy pisaniu

Autor: Marsjanin <12.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 00:39:23 MET

                        Witam.

Ciut nowszy od Windowsa 2000, Windows ME, już te funkcję ma... W Win
2000 niestety dopatrzeć się jej nie mogę. Nie wiem, jak XP.

Chodzi o ukrywanie kursora myszki w przypadku, gdy zaczynamy coś
_pisać_ a kursor jest w oknie, które ma focus. Inne rzeczy
(pokazywanie wskaźnika po naciśnięciu [ctrl], przyciąganie do
domyślnego przycisku) jest, a tego wynalazku (moim zdaniem najbardziej
przydatnego) nie ma. Przyciąganie do domyślnego przycisku też lubię, a
w połączeniu z tym co rusz kursor znajduje się nagle na środku ekranu
i przysłania pisany lub czytany tekst...

Zapewne jakieś programy tweakujące to potrafią... a ja grzecznie
spytam, czy da się taki myk zrobić bez nich?

W sumie, jeszcze lepszym rozwiązaniem byłoby całkowite ukrywanie
wskaźnika po kilku sekundach bezruchu, jak ma to często miejsce w
różnych playerach video... To chyba już sfera marzeń... Czy nie? :-]

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Skype :  marsjanin.tk
  Nie zawsze bluescreen pod windą jest przez windę !!!