szybkosc wyswietlania menu?

Autor: Dariusz Kolberg <dariusz.kolberg_at_kokoloko.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 11:57:21 MET

witam wszystkich
Kurcze mam od paru dni problem ze wszystkimi menu w win xp, mianowicie
chodzi oto ze otwieraja sie za stanowczo za szybko, niewiem dokloadnie jak
to opisac... ale najlepiej to widac np w IE i w zakladce ulubione jak je
przegladam, kazda pozycja otwiera i zamyka sie bardzo szybko, praktycznie
jak najade myszka najakas pozycje to ona juz sie otwiera, a jak troche zjade
myszka z tej pozycji to od razu sie zamyka. I tak jest kazdym tego typu menu
w windowsie czy nawet w jakims programie, np w photoshop czy acdsee.
Wiem ze moze brzmiec smiesznie ale to na dluzsza mete robi sie uciazliwe.
Przeszukalem troche google ale nie znalazlem odpowiedzi... wiec prosze was.
.. HELP ME ;)

Z gory dziekuje za pomoc :)