Re: Problemy z IE7

Autor: anemus <anemusek_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 23:03:05 MET

to_wytnij wrote:

> Witam!
>
> Od bardzo dawna korzystam tylko i wyłącznie z Firefoxa ale dla
> zaspokojenia ciekawości wczoraj dokonałem upgrade'u IE do wersji 7.
> Program prezentuje się całkiem nieźle, ale... niewiele w nim działa
> :/ Nie działają np. teledyski na interii, webmail na o2 - tyle
> zauważyłem w ciągu kilku pierwszych minut i nie wykluczam, że może
> nie działa coś jeszcze. Czy coś jest nie tak z moją konfiguracją, czy
> ten program jest aż tak niedopracowany? Nie chce mi się wierzyć, żeby
> 5 lat pracy programistów poszło na marne, zwłaszcza, że w początkach
> [...]

IE7 ma domyślnie ustawione bardzo restrykcyjne zasady zabezpieczeń.
Trzeba trochę pogrzebać w ustawieniach i doinstalować pluginy. Wtedy
jest ok. Mam mozille (sm) i ie7, miałem mozille (ff) przed reinstalką i
wszystkie mi się podobają. U mnie wygląda dobrze z wygładzaniem, ale
jak nie nie lubisz może wyłączysz w windows (integracja)?