Problemy z IE7

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 20:22:50 MET

Witam!

Od bardzo dawna korzystam tylko i wyłącznie z Firefoxa ale dla
zaspokojenia ciekawości wczoraj dokonałem upgrade'u IE do wersji 7.
Program prezentuje się całkiem nieźle, ale... niewiele w nim działa :/
Nie działają np. teledyski na interii, webmail na o2 - tyle zauważyłem w
ciągu kilku pierwszych minut i nie wykluczam, że może nie działa coś
jeszcze. Czy coś jest nie tak z moją konfiguracją, czy ten program jest
aż tak niedopracowany? Nie chce mi się wierzyć, żeby 5 lat pracy
programistów poszło na marne, zwłaszcza, że w początkach kariery
Firefoxa jako największą zaletę IE6 podawano właśnie kompatybilność z
największą liczbą stron... Więc raczej dziwne, żeby następca był tak
kompletnie skaszaniony...

PS. Czy ktoś wie, jak wyłączyć te wygładzanie czcionek na oglądanych
stronach? Nie wyglądają one zbyt czytelnie...

--
Maciek